Standardní dvourychlostní Babetta 210. Přivezena s problém, že nemá výkon (sílu) i po novém přebroušení válce.

Tak to bude jasné. Bába se bude točit stále na druhý převodový stupeň. Jedním z častých problémů, jsou zadřené nebo zatuhlé hřídele řadící spojky. Nebo samotné stálé unášení řadící spojky. Toto jsou však opravy, které se dají provést takřka ihned.

Poslední důvodem, proč může zůstat zařazený druhý stupeň je volnoběžka. Bohužel se nachází uvnitř bloků a je součástí převodovky. A pro její výměnu se musí rozpůlit motor.

Bohužel problém číslo 1 a 2 to není a bude se muset vyměnit volnoběžka. Rozpůlil jsem tedy bloky a začalo velké čistění. Vylisovat ložiska a kompletně umýt. Nová volnoběžka nachystaná a už jen zkontrolovat zda je vše ostatní v pořádku. Jen tak pro objasnění, ložiska a gufera na klice už to měly za 5 minut 12h.

Rozpůlený motor jsem důkladně vypláchl a po vylisování ložisek znovu i uložení pro ložiska. Pak mohu bloky nahřát a vložit nová ložiska.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *