Po roce a pár měsíců dojela ČZ 125/453 na seřízení po záběhu a doopravení dílů, které po 1000km povolily nebo umřely.

Po roce a něco dojela ČZ 125/453 na seřízení po záběhu a doopravení dílů, které po 1000km povolily nebo umřely.

K seřizování karburátoru není co psát, každý karburátor má od výrobce dané nastavení, které se jen zlehka doladí podle potřeb konkretního motocyklu. Bohužel po zaběhnutí povolila stará gufera v přední vidlici a pravá trubka začala ztrácet olej. Takže se udělaly matice přední vidlice a při rozebrání se rovnou vyměnila pouzdra, která už měla značnou vůli.

Motocykl seřízen, a vidlice opravená. Jdeme dál, dalším požadavkem bylo vyměnit hlavní stojan, který měl ulomenou špičku a nedalo se jej nohou nahmátnout pod výfukem. Rozhodnutí padlo na replikový stojan. Původní čep a uložení v rámu 14mm už mělo taky celkem větší vůli a tak jsem vystružil uložení na opravný čep 15mm.

Pozornost si zasloužil i boční stojan, který se začal točit na rámu a tím razantně zvětšil sklon motocyklu. Z jedné strany opraveno aby už nedošlo k protočení a nastaveno aby byl sklon přijatelný.

Každých 1000km se kontroluje a popř došponuje řetěz. Šponovat už jej nebylo třeba protože byl už smrtelně vytahaný. Navíc při zkušební jízdě dost rachotil a tak jsme se dohodli, že jej vyměníme. Bohužel při rozebrání krytu jsem zjistil, že vodící gumy řetězu jsem dost tvrdé a jedna ze 4 je uplně k.o. Takže jsem měnil i tyto gumy.

No a když jsem to měl tak rozebrané vyměnil jsem ještě silenbloky zadních tlumičů.

A konečně zase připravená na další tisíce kilometrů. Ještě 60km projížďka zda je vše ok.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *