Startovní plány

Bohužel již přelakovaný motocykl v chatrném stavu. Plány jsou jasné, zachovat původní vše co půjde. Při prvním prozkoumání pod nepůvodní barvou koukala modrá barva jiného odstínu. Jakmile jsem motocykl rozebral a začal s čištěním, všiml jsem si že jde nepůvodní barva lehce dolů a tak jsem provedl zkoušku. Zjistil jsem, že motorku někdo lakoval s minimální přípravou. Pro mě plusem, že se zachovala původní modrá barva. A tak veškeré díly půjdou na kompletní očistu od starého nátěru. Samozřejmě kompletní repasování podvozku, aby byl stroj provozu schopný.

Začal nelehký úkol

Vše se musí kompletně vyčistit. Z rámu a ze všech modře lakovaných dílů se podařilo sundat nepůvodní nástřik. A tak je zachráněn původní modrý lak. Místy je kvalita horší, místy je lak opravdu nádherný. Se stříbrnými díly už je to horší. Ty se zachránit nepodaří. Dokonce i nádrž vypadá, že dopadne lépe, než jsem čekal. Uvidím až bude kompletně vyčištěná a ošetřená.

Jak to postupuje dále

Každý díl, který vyčistím a na hrubo připravím dávám zpět na rám a tak postupně kompletuji celý motocykl. A to především z jednoho důvodu, abych mohl posoudit stav celé motorky ještě před finálním skládáním. Jakmile bude motorka složená, vytáhnu ji z dílny a posoudím stav dílů a celkový vizuální dojem.

Nová kola

Vyčistil jsem původní středy a vypletl nová kola.

Konečně vytaženo na světlo k posouzení

Zdá se, že motocykl vypadá dobře. Hlavně je vše původní a tak si nese motocykl celou svojí historii.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *