Jawa 50 typ 20 – 1978

Startovní plány

Pionýr se uvede do provozuschopného stavu. Vymění se poškozené díly, všechny gumové díly a provede se kompletní go motoru. Zkrátka uvést moto do takového stavu, aby prošel STK a byl pojízdný.

Po dovezení z technické kontroly

Na technické kontrole nebyl žádný problém.

Finále opravy

Na motoru bylo potřeba svařovat a upravovat kartery. Následně se provedla kompletní GO.
Nevyhnutelné bylo svařování na rámu a ani na plechařině. Některé díly se museli rovnat a tak byl poškozen aktuální nástřik a muselo se lakovat nově. Některé díly bylo třeba repasovat (brzdy, rozeta, tlumiče apod.)

A protože se jednalo pouze o zprovoznění, některé špatné chromy se museli dát na stříbrnou.

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*