Jawa - ČZ

Komentáře

Máte-li nějaký dotaz, či zde chcete zanechat svůj názor jako v návštěvní knize, stačí vložit komentář.

26.9.2015

25 Komentáře

  1. Dobrý den.
    Nevím odkud jste, ale Vaše stránky mně zaujaly natolik, že Vám posílám tip na prodejce všemožných náhradních dílů (použitých i nových) auto a moto. Byl jsem tam na návštěvě a to obrovské množství
    na mně opět udělalo velký dojem. Protože je to už starší pán, nabídl jsem mu, že mu udělám tak trochu reklamu, aby měl ještě čas ty díly rozprodat.
    Je to pan
    Antonín Rusý
    Čistá u Rakovníka 22
    Tel.: + 420 732760368
    S pozdravem
    J. Beňák

    • Dobrý den,

      Samozřejmě děkuji za tip. Nevím jestli se pánovi ozvu sám, ale jistě se najde návštěvník, kterého to zaujme. Nebylo by špatné zde zveřejnit přesnější typy motocyklů, na které se u pana Rusého dají náhradní díly sehnat.

      S pozdravem F.T.

  2. Dobrý den,
    dnes jsem dostala tip na Vaše stránky a musím říct, že mě velice zaujaly. Určitě se k nim budu vracet, abych zjistila, co jste zveřejnil nového.
    Děkuji za inspiraci a přeji mnoho úspěchů se stávajícími motocykly i s novými přírůstky.
    L.V.

    • Dobrý den,
      děkuji za kladné hodnocení mé webové stránky.
      Snažím se je postupně aktualizovat, takže je vždy něco nové 🙂

      S pozdravem F.T.

  3. Dobry den,
    byl by na vas nejaky kontakt? Rad bych se optal jak se vam povedlo vyndat civku z tela klaksonu bez poskozeni?

    Dekuji

  4. Jeste bych potreboval poradit, jak na konstrukci sedla natahnout novou gumu a jak do ni vymerit diry na srouby, ktere tam nejsou

  5. Dobrý den, chci se zeptat zda jawa 50 (21)podléhá STK mám k ní originál tu malou knížečku a tu starou spz a slyšel jsem že to STK nepodléha je to pravda a platí vůbec ještě tento techničák??

    • Dobrý den,

      Pokud není na techničáku ustrižený rožek nebo někde záznam o vyřazení z evidence tak by měly stále platit. Nejjednodušší způsob jak zjistit živost dokladů je zeptat se přímo na policajtech podle čísla motoru nebo čísla spz. Pokud jsou psány na Vás neměl by být problém, ten nastává v okamžiku, kdy jsou tp psané na zemřelého nebo na cizí osobu, to je pak špatné. Další problém může nastat při vytváření pojistky, pokud to nebylo pojištěné může být problém s doplacením za dobu kdy nebylo vozidlo pojištěné. Slyšel jsem že může částka vyskočit až na 20 000, proto doporučuji radu s pojišťovnou. Jinak jakmile bude vyřešena pojistka a papíry jsou stále v registru, technické kontrole se nevyhnete. Jediné co je plus u pionýra je to, že dostanete technickou na 4 roky. Shrnutí, doklady jsou stále platné do doby, kdy jsou v registru silničních vozidel, musí být řádně pojištěné jako každé vozidlo a stk podléhá.

      Snad jsem vám poradil, kdyby něco stačí se zase zeptat, rád pomůžu.
      S pozdravem
      Filip T.

  6. Dobrý den,
    podařilo se mi sehnat ČZ 250 typ 455.01 jednovýfuk ve stejném stavu jako jste měl vy. Chybí kryt řetězu, sedlo a to nejdůležitější, motor. Jinak je celá. Nevíte o nějakém motoru, nebo ostatních chybějících dílech?

    • Dobrý den,

      Moje 250/450 byla při koupi téměř kompletní. Chyběly jenom stupačky (přední i zadní) a na řidítkách hliníkové páčky, kompletní plyn a přepínač světel. Jinak je kompletní, kryt řetězu k ní je taky ale není na motorce. Já bohužel z těchto dílů nic navíc nemám. Kryt řetězu je právě nějaký na aukru, tam si ale myslím že se cena vyšplhá opět vysoko. Spíš bych se zaměřil na obyčejný bazary (sbazar a bazoš) a víceméně se zaměřil na inzeráty, kde prodávají hromady dílů a ne každý si všimne že je mezi nimi kryt na řetěz.
      Motor, no to jste si nasadil nelehký úkol. Dneska se ty motory pohybují v takové výší, ve které jsem zakoupil celou motorku. V mém případě 6000 a mohu říci, že kdybych měl další motor náhradní tak bych ho zaručeně neprodal. Nezbude mi nic jiného, něž Vám popřát ať se hledání zdaří. Kdybych na něco narazil, tak Vám napíšu na e-mail. Pokud by jste se chtěl pochlubit s Vaší koupí, můžete mi zasalt pár fotek Vašeho stroje na e-mail: info@fitaweb.cz

      S pozdravem
      Filip T.

  7. Ahoj, rád bych poprosil o radu. Renovuji ČZ 175/450.05 de luxe z roku 1964. Jelikož již mám motocykl ČZ 125 v barvě černé a motocykl ČZ 250 v barvě červené, rád bych model ČZ 175 dal do barvy jiné. Vím, že se motocykly vyvážely v barvách, jak si přál zákazník. Určitě všechny tyto motocykly neodcestovaly ke svému zákazníkovi do zahraničí. V knize Katalog motocyklů ČZ, jsou uvedeny některé barevné kombinace, na Youtube jsou motocykly bílé a šedé. Na Internetu jsem objevil motocykl bílý přímo ve výrobě ve Strakonicích a tady motocykl modrý. Můžeš mi prosím s tímto problém pomoci? Velice děkuji Petr

  8. Zdravim jak dostat ten cep rozety dovnitr po vymene loziska? Melo by to jit podle me suvne, ne? Ale nejde to proste vubec. Nebo je tam nejaky for ktery jsem neodhalil?

    • Zdravím,

      Suvně to právě nejde, a na rozdíl od rozet jiných motocyklů to jde asi nejhůř. Bylo potřeba rozetu zlehka nahřát (né tak aby utrpěla barva a už vůbec né nové ložisko). A čep jsem dal na pár hodin do mrazáku. Tak jak když nahřeješ kartery a dáváš do nich zmražená ložiska. Stejný princip. Alespoň mě to tak šlo,

      s pozdravem

  9. Mám dotaz. Cz125b- vyoseni rafku při výplatu ? Mám reuma plechy bez pro lisu pasuji na 125b? Za co by jste vyměnil přepínač? Mám nějaké dily na plonyry manet 90.

    • Zdravím, které kolo? Přední nebo zadní? Ty revma bych musel vidět. Jinak na pio momentálně nic nesháním a maneta nemám.

      S pozdravem
      Filip

  10. Dobrý den, prosím jsem lajk a jestli mohu tak bych se moc rád zeptal:

    1) Dá se zjistit buď podle čísla motoru, nebo na rámu ze štítku u ČZ 150 C o jaký konkrétní typ se jednalo? Lidovou, základní nebo vývozní verzi? Ptam se proto, když před renovací dostanu nějaký rám nebo motor tak jak pak poznám do jakého původního stavu mám renovovat.
    2) Nikde jsem nenašel kolik vlastně modelů 125 nebo 150 v různých provedeních bylo vyrobeno. Samozřejmě že jich bylo vyrobeno tisíce, ale nikde jsem nenašel konkrétní čísla.

    Ještě jednou moc děkuji.

    • Dobrý den,

      Bohužel, nejsem si jist, ale na 99% si myslím, že se podle čísla nedá zjistit provedení. Zda se jedná o základní, lidovou nebo export prozradí pouze barva stroje a odlišné díly co se týče barvy a povrchové úpravy. Tj, lidová měla méně chromu, export byl stejný jako základní jen s tím, že byla použita červená barva. A nějaké drobnosti navíc třeba zinkované šrouby atd.

      Počet kusů, se liší jen obsahem a rokem výroby, o tom, že by bylo někde uvedeno kolik bylo základních a kolik lidových kusů nevím. Každopádně podle vyrobniho čísla se dá zjistit, o jaký rok se jedná. A podle následující tabulky i hrubě kolik bylo vyrobeno 125 a 150tek.

      http://jawarmaniak.wz.cz/technika/vyrobni_cislaT.htm

      Snad jsem alespoň trochu pomohl, pokud máte jen rám a ostatní budete shánět tak bych se rozhodoval sam jakou verzi bych chtěl raději a podle toho bude renovace postupovat. Pokud se jedná o kompletní nebo alespoň částečný stroj dalo by se podle lakovani a poctu chromu určit o jaké provedení se jedná. Pak bych volil nechat to provedení kterým motocykl doopravdy je.

      S pozdravem
      Filip

  11. Ahoj!poradí mi někdo..,na motorku jsem dával novější přední tlumiče,jenže díra pro hřídel je nějak vetší,takže se to nedá utáhnout,ani maxsilou. Tak jsem si tu hřídel udělal o něco silnější na soustruhu CNC,a použil jsem antikoro.Může to být?Nemůže to po čase nějak prasnout..nevim..

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*