Po dlouhém skladování ráfků v ložnici jsem se konečně dokopal k výpletu kol. Neustále jsem odkládal leštění středů a když už jsem se konečně odhodlal, jsou kola vypletena. Středy jsem důkladně vypral arvou a nechal stočit na soustruhu kovovou vložku pro nové brzdové obložení. Střed středu jsem opatřil stříbrným nástřikem a rovné okraje po obvodu mechanicky vyleštil.

Nyple a špice jsou opatřeny zinko-chromem a ráfek český a snad kvalitní chrom. A jelikož stojí ČZ 125 typ 453 na pneumatikách 3,00×16″ v předu i v zadu jsou ráfky totožné s pionýrem, tedy 1,60×16″.  Změna rozměrů ráfků nastává až od ČZ 175 typ 450, která má v předu totožný se 125tkou, ale vzadu je již použit ráfek 1,85Bx16″ a následné pneumatiky o rozměrech 3,25×16″.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *