Opravy plechů, svařování

Tak nějak se nemůžu nakopnout a rozjet pořádný projekt, že už z nouze opravuji plechy na mojí dvacítce. Je to takové malé připravování, než započne samotná renovace. Zadní plech je totiž v dosti bídném stavu a je potřeba mnoho věcí dovařit a opravit. První na opravu byly praskliny, na které trpí snad každý pionýr. Je to u dvou hlavních šroubů pod sedlem, kterýma se plechy připevňují na rám. Rozhodl jsem se konce prasklin navrtat, aby nedocházelo k dalšímu trhání plechu a jednoduše housenkově zavařit.

IMG_20160721_161723

Další problém byl u spodních dírek, kterými se plechy chytají k podlážkám. Z pravé strany plechu je přední zobáček ulomený. Někdo se už o jakousi opravu pokoušel a na nýtoval tam nový protikus.

2012-09-22-15.03.34

Ten jsem odvrtal, naměřil nový a navařil.

IMG_20160721_161902

Ještě musím po zabroušení vytvořit zezadu zpevňující proužek, jak je na originálu.

IMG_20160721_181457

A samozřejmě že i na druhé straně je problém. Opět s packou ve předu. Tu někdo zařízl ačkoli nevím proč a navrtal do ní novou dírku.

IMG_20160721_181552

To budu muset dovařit dalším kouskem plechu, nepůvodní díru zavařit a celé opět zezadu zpevnit páskem.

IMG_20160721_181620

IMG_20160721_181438

Dále bylo potřeba zavařit pár prasklinek u pantu sedla.

IMG_20160721_161831

A v neposlední řade bylo potřeba opravit část plechu, kde se společně s bříškem šroubují k rámu.

IMG_20160721_173937

Pokračování…

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*