Na fotografiích se zdál motocykl kompletní a v snad původním stavu. Ale až po osobní prohlídce začaly naskakovat záměny dílů a chybějící díly. Přední blatník je původem z béčka. Někdo jej upravil pro céčkovou vidlici. Plusem však bylo, že mu zůstal klíčový bod a to držák k upevnění k brýlím.

I zadní blatník nepůvodní ale tentokrát zase z téčka. Opět upraven na odpružené céčko. Nepůvodní přední světlo s hliníkovým rámečkem. Motor naštěstí céčkovej, bohužel bez náhonu tachometru a krytu karburátoru. Kolena výfuků z téčka. Jeden výfuk céčkový, druhý téčkový. Kryt řetězu je taktéž z téčka. Dalším nepůvodním dílem a hlavně dobovou úpravou je sedlo (kytara) z kývačky, které šlo okamžitě jako první díl dolů. Trny stupaček byly taky z téčka rovné.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *