Soupis chybějících a zaměněných dílů 3

Převodka na ČZ 125 C

Seznam chybějících dílů

  • Tandemové sedlo řidiče – jak jsem již uváděl v první soupisu dílů přesněji v dobových úpravách bylo na motorce sedlo z kývačky. Ale na tandemové sedlo jsem dlouho nečekal. Dostal jsem jej zadarmo od strýce, původně to byl tandem spolujezdce ale guma a kostra sedla je stejná. Chybělo sehnat samostatný držák, na který se gumové sedlo přišroubuje. Podařilo se mi jej sehnat za 200Kč. Sedlo je již kompletní.
  • Přepěťová pružina tandemového sedla – koupil jsem na e-shopu nově nachromovaný originál za 400Kč.
  • Nosič – se mi podařilo sehnat ihned. Pěkný neupravovaný a obroušený nosič mě vyšel na 200Kč. Místy se ukázala rez ale to jen kvůli dlouhému skladování bez povrchové úpravy. Původně měl posloužit majitely k renovaci, která se nakonec neuskutečnila a on díly rozprodal.
  • Klakson – stále nemám (ale mám vyhlídnutý originál k renovaci za 250Kč) Tak snad to vyjde… a vyšlo. Sice za vyžší cenu než jsem původně plánoval ale za 405Kč super. Je funkční takže lak a nový chrom mřížky a klaksonek bude jako nový.
  • Převodka náhonu tachometru – tak s tímto dílem je to opravdu zajímavé. Dlouhou dobu se mi nedařilo žádný sehnat a když už konečně něco bylo k objevení tak byla cena tak vysoká až se chtělo brečet. Nakonec jsem našel na aukru celý kryt zapalování společně s převodkou a lankem. V plánu by bylo převodku poupravit pro typ „C“ a tak jsem jej začal dražit. Aukci jsem vyhrál a kryt za 660Kč byl na cestě domů. Nakonec je ale vše úplně jinak. Při procházení dílů domácích zásob jsem totiž úplnou náhodou objevil převodku na céčko. A najednou mám převodky dvě. No výborně konečně budou oba motory kompletní.
  • Táhlo sytiče – s tím se mi asi jako s jedinou věcí nechtělo drbat, proto jsem zvolil že si zakoupím hotovou repliku. Kvalitní replika, funkční tak jak má a bez jakékoli práce, když pominu nainstalování dílu na motor.
  • Kryt karburátoru – ten jsem koupil od pána z Retro Bazaru v Sedleci společně s kývačkovým motorem Jawa-Čz 150 typ 352, pro který jsem si tam původně jel.
  • Karburátor na 352 kývačku, kryt uprostřed pro céčko, kryt napravo na 352 kývačku
    Karburátor na 352 kývačku, kryt uprostřed pro céčko, kryt napravo na 352 kývačku

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*