Tandemové sedlo ČZ 150 c skládání – nová guma

Složené sedlo

Jak už jsem psal v předchozím článku, na Vánoce 2016 jsem si pořídil nové gumové potahy na ČZ 150 C. Uváděl jsem, že guma nemá díry na zadní M8 šrouby. To byl asi ten nejmenší problém. Ten největší problém vznikl až při porovnávání nové se starým gumovým potahem. Už od oka jde poznat, že je stará guma delší. Může se tam jednat o rozdíl minimálně 1 cm, maximálně 2 cm a to je docela dost.

Nicméně, nové gumy jsou doma obě a tak to musím na rámy sedel natáhnout za každou cenu.

A začal boj.

Rámy kompletně obrousit, odrezit, okartáčovat a pak přišlo finální černění. Dlouhou dobu jsem si myslel, že byly rámy lakovány černou barvou ale po demontáži původního a poměrně dochovaného rámu jsem si všiml, že je původně brynýrovaný. Proto bylo rozhodnutí jednoznačné, budu černit přípravkem Brunigal.

První jsem si připravil rám řidičova sedla a začalo samotné skládání. Asi po 2 hodinovém mordování jsem dosáhl konečného výsledku. A první sedlo je hotové. Hurááááá…. Jenže při stahování tvarované kulatiny jsem místy poškrábal nový brynýr a tak jej budu muset místy upravit pomocí Black Line.

Sedlo ČZ 150 C

Sedlo je téměř hotové, už stačí jen nalakovat držák sedla. Ten je aktuálně pozinkovaný ale bude se normálně lakovat stejnou barvou jako celý motocykl. A pak jen veškerý spojovací materiál znovu načernit.

Druhé sedlo už jsem složil rychleji. Jednak jsem věděl, co přesně na mě čeká a hlavně už jsem jedno složil takže jsem měl jasný postup. Opět konstrukci sedla obrousit a načernit. Skládání trvalo asi 15 minut, což je proti dvouhodinovému zákroku s prvním sedlem úspěch.

A sedla jsou hotová obě

Držák řidičova sedla je nalakovaný a namontovaný….

Teď už zbývá jen dodělat držák spolujezdcova sedla, nachromovat pružiny a madlo…

Díly na chrom

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*