Těsný výbrus

ČZ 125 typ 453.01 válec
ČZ 125 typ 453.01 válec

9.7.2014 – Zhruba po 150km pro mojí zetku ČZ 125 typ 453 začala naskakovat vysoká teplota válce, kterou se nedařilo uklidnit. Okolní vzduch byl cca 40°C a válec se i za jízdy nedostatečně chladil. Proto jsem se rozhodl, že se raději vrátím domů. Ale po cestě nazpět se stalo celkem očekávané. Jízdu ukončil asi 2km od baráku přidřený píst. A protože šel motor asi po 5 minutách chladnutí prošlápnout, došel jsem k názoru, že píst není zadřený ale jen přidřený. Znovu jsem už motor nestartoval a raději jí domů dotlačil. Nechtěl jsem, aby se stalo víc, než už se stalo. Doma jsem sundal hlavu a hle co se na mě dívalo.

2 Komentáře

    • Namazano bylo, ale teplota byla tak vysoka ze uz se nemel pist kam roztahnout a zasekl se. Toto se delo uplne normalne kdyz se zajizdely ve vyrobe motocykly. Vzdy znela rada, nech to vychladnout, kapni do valce olej a jede se dal. 🙂 Jinak dik za radu na olej. Nekdy vyzkousim. Ale 1:50 je podle me hodne malo. Mozna bych skousl kdybych mel na oku jehlickovy lozisko ale urco ne na bronzove pouzdro.

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*