Motor na ČZ 125 jsem musel pořídit jiný. Původně jsem ji totiž koupil s motorem na ČZ 175, ale podařilo se od jedné paní z Brna. Motor jsem rozhodil, vyměnil ložiska, gufera a bronzová pouzdra. Válec bylo potřeba odeslat na výbrus a klikovku na repas.

Zatím co bylo vše u p. Padalíka hrál jsem si s vymezováním převodovky. Bylo třeba snížit vůli jak na hlavním hřídeli, tak i na předlohovým. Pak zkouška řazení rychlostních stupňů a motor je připraven.

Především musím pochválit , jak pěkně dovařil ulomené žebro.

Válec i klika už dorazily, a může začít fáze stavění motoru. Ještě zpětně musím dodat, že bylo potřeba zavařit ulomené žebro na válci, což p. Padalík udělal velmi dobře.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *